عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام. هر بازی که دوست داری و پیدا نمیکنی و یا رایگان نیست رو از ما بخواه

چه چیزی بیشتر در وبلاگ قرار داده شود؟؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان my Android OS و آدرس myandroid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


Alternative content


آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 82382
تعداد مطالب : 102
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 102
:: کل نظرات : 9

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 13

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 16
:: باردید دیروز : 17
:: بازدید هفته : 16
:: بازدید ماه : 64
:: بازدید سال : 693
:: بازدید کلی : 82382

RSS

Powered By
loxblog.Com

دانلود بازی جنگ ستارگان: شورش Star Wars:Uprising v0.2.0 اندروید – همراه دیتا
شنبه 27 / 5 / 1394 ساعت 1:20 | بازدید : 417 | نوشته ‌شده به دست mehrshad | ( نظرات )

قهرمان کهکشان خود باشید!

Star Wars: به میلیون ها بازیکن از سراسر جهان در یک نبرد نو آورانه و پر حرارت بر علیه امپراطوری حاکم فعلی بپیوندید. خود را درگیر جنگ های وسیع ناحیه ای برای افزایش هیجان و تحرک بازی کنید. کاراکتر های شخصیتی مخصوص به خود را با دستان خود خلق کنید و گروهی تشکیل دهید. و به صورت تعاونی و مشارکتی به بازی با دوستان خود بپردازید.

کهکشان نیازمند یک قهرمان شگفت انگیز دیگر است. شما چگونه قهرمانی خواهید بود؟ خوب یا بد

قهرمانی را بیافرینید که کهکشان نیاز دارد

از میان طیف گسترده ای از توانایی ها و خصوصیات و ویژگی ها و عناصر بصری مختص قهرمانانتان اعم از کلاسیک و مدرن مجموعه ای گیرا و جالب توجه را بر گزینید تا شکل دهنده استراتژی و استیل بازی تان باشد. قهرمانان ویژه و اختصاصی منحصر به فرد خود را با استفاده از سیستم open class طراحی نموده و دشمنان خود را مغلوب سازید.

با دستان خود به دنیای گسترده بازی شکل دهید

به بازیکنان بی شمار از سراسر جهان بپیوندید تا بتوانید در جنگ های عظیم ناحیه ای شرکت کرده و نحوه گسترش عناصر و داستان بازی را به آن ها دیکته نمایید. در این نسخه از بازی شاهد سیاره های جدید، تجهیزات نو، مراحل جدید تر و اعضای بی نظیر در گروه خود خواهید بود.

فصل جدید جنگ های بین ستاره ای

اولین بازی در جهان Star Wars را در سیستم عامل اندروید تجربه کنید که البته جایگاه ویژه ای میان دونسخه موفق قبلی یعنی: Return of the Jedi و The Force Awakens را در ذهن ها پر خواهد کرد.

نبرد در زمان حال بر علیه امپراطوری

به همراه دوستان خود اتحادیه تشکیل دهید و یک بازی شراکتی در سبک اکشن را در خاطره ها به ثبت رسانید


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دانلود بازی رسالت: برلین The man from U.N.C.L.E. Mission: Berlin v1.2.2 اندروید – همراه دیتا
شنبه 27 / 5 / 1394 ساعت 1:19 | بازدید : 553 | نوشته ‌شده به دست mehrshad | ( نظرات )

نسخه فول بازی!

The man from U.N.C.L.E. Mission: Berlin یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب در سبک اکشن می باشد که برای اندروید منتشر شده است و دارای امتیاز بالای ۴٫۰ ستاره در گوگل پلی استور می باشد. در این بازی اکشن ماجرایی و ۳ بعدی شما باید در نقش یک مامور CIA ایفای نقش کنید و در محیطی کاملا گرافیکی و سه بعدی به بازی بپردازید و ماجراجویی خود را آغاز کنید. در این بازی شما در نقش یک جاسوس بسیار کارکشته و حرفه ای سازمان سیا می باشید که ماموریت های مختلفی در برلین به شما داده می شود و باید آنها را با موفقیت به پایان برسانید. ماموریت خود را کامل کنید و پس از آن می توانید آیتم ها و توانایی هایی که به عنوان پاداش به شما داده می شود استفاده نمایید و شخصیت خود را بهبود بخشید! این بازی برای دستگاه هایی با مشخصات سخت افزاری بسیار بالا طراحی شده است اما با این وجود شما می توانید با استفاده از گزینه تغییر گرافیک بازی که در منوی بازی وجود دارد بسته به قدرت سخت افزاری دستگاه اندرویدی خود آن را زیاد و کم کنید و به راحتی به بازی بپردازید. اگر شما هم علاقه مند بازی های اکشن سه بعدی سوم شخص با گرافیک بالا می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. 

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دانلود بازی شهر دیوانه Mad City Crime v1.0.5 اندروید – همراه دیتا
چهار شنبه 19 / 5 / 1394 ساعت 17:11 | بازدید : 465 | نوشته ‌شده به دست mehrshad | ( نظرات )

در سبک Open World بسیار شبیه به بازی GTA!

گرافیک اچ دی و اتومبیل های متنوع!

Mad City Crime : یک بازی جهان آزاد جدید و زیبا می باشد که انتشار آن را جدیدا از شرکت بازی سازی Extereme Games در فروشگاه گوگل پلی شاهد بوده ایم و سبک و سیاق و گیم پلی آن تاحد زیادی شما را به یاد بازی مشهور و پر مخاطب GTA می اندازد که انواع و اقسام آن در ورژن ها و ژانر های متعدد و گوناگون در پلتفرم های مختلف عرضه شده است.

لازم به ذکر است که بازی کاملا به صورت رسمی و دفتری انتشار یافته و دیگر از ورژن های بتا و پیش نمایش خبری نیست. محیط و گیم پلی بازی در نوع خود متفاوت و مهیج می باشد که با عناصر و عوامل محیطی تعاملی و گوناگون مزین شده است. اگر تا به حال بازی های Open World را امتحان کرده باشید بدون شک طرفدار آن ها خواهید بود در این نوع بازی ها، بازیکنان داری آزادی عمل فراوان بوده و محدودیت به پیش بینی های سازنده و خط داستانی خشک و یکنواخت و از پیش تعیین شده ی بازی های معمول را تجربه نخواهید کرد.

داستان بازی از این قرار است که شما به عنوان یک دیوانه زنجیری باید به انجام کار های مخرب و غیر قانونی بپردازید که آزار و اذیت مردم، تیر اندازی به پلیس و عابرین، رانندگی خطرناک، کشت و کشتار در خیابان ها، و مواردی از این قبیل از جمله این کار هاست. شک نکنید که نقش یک دیوانه را در یک شهر شلوغ ایفا کردن لذت خاص خود را دارد و بدون هیچ شکی عاشق آن خواهید شد. به نابود کردن ماشین های عابر در سطح خیابان بپردازید و در صورت دخالت نیرو های پلیس به سرعت محل را ترک کنید و در صورت لزوم با اسلحه های سنگین و غیر سنگینِ در دسترستان، آن ها را هدف گلوله خود قرار دهید. بازی در سبک اُپن ورد ساخته شده و گرافیم اچ دی آن به جذابیت هر چه بیشتر بازی می افزاید.

ویژگی های Mad City Crime :

– مراحل متعدد

– کنترل سوم شخص

– ماشین ها کلاسیک و اسپرت

– فیزیک دریفت کشی و اتومبیل رانی عالی

– محیط اُپن ورد


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دانلود بازی شبیه ساز کافی شاپ Coffee Shop: Cafe Business Sim v0.9.25 اندروید – همراه دیتا
چهار شنبه 19 / 5 / 1394 ساعت 17:7 | بازدید : 904 | نوشته ‌شده به دست mehrshad | ( نظرات )

 

امتیاز ۴٫۵ در گوگل پلی!

نسخه مود شده بازی

آیا تا به حال آرزو داشتید که مدیریت یک رستوران را بر عهده بگیرید؟! هم اکنون می توانید در یک شبیه ساز کافی شاپ مشغول به کار شوید. مراحل لازم برای باز کردن یک رستوران در یک شهر کوچک و آرام را طی کرده و به “تاتیانا” کمک کنید تا با رایحه خوش قهوه تازه در رستوران نو ساخته خود، مشتریان را به طور روزانه به سمت قهوه تازه جذب نماید.

وابسته به سلیقه خودتان در هر زمان قهوه درست کنید. آرام آرام به گسترش دادن رستوران خود مشغول شوید : تجهیزات و امکانات جدید به رستوران خود اضافه کرده و پرسنل بیشتری استخدام کنید تا بتوانید کیفیت سرویس دهی تان را بالا ببرید. سفارشی سازی دکوراسیون داخلی رستورانتان را از یاد نبرید. مبلمان زیبا و راحت، نصب تابلو ها بر دیوار ها و گل های لطیف در گلدان های زیبا، همگی از فاکتور های بیشتر شدن مشتری هایتان هستند. به یاد داشته باشید که همیشه راحتی در جزئیات خلاصه می شود. از شبیه سازی واقع گرایانه بازی لذت ببرید و تجربه یک بازی شبیه ساز رستوران را در دستگاه اندروید خود به ارمغان اورید.

بهترین قهوه های شهر را درست کنید : هر کاری برای به دست آوردن رضایت مشتری های ریز بین انجام دهید تا در آمدتان بیشتر و بیشتر گردد. بازی شبیه ساز کافی شاپ شما را به بهترین قهوه ساز تبدیل خواهد کرد.

ویژگی های Coffee Shop: Cafe Business Sim :

– رستوران رویا های خود را بنا کنید و استیل و منو سفارش مختص خود را طراحی نمایید.

– قادر هستید همه نوع قهوه ای در این بازی شبیه ساز درست کنید : آمریکانو با شکلات، قهوه اسپرسو، کاپوچینو و…

– دستورالعمل های جدیدی ابداع کرده و گسترش دهید و خریداران خود را با آشامیدنی های ویژه و اختصاصی تحت تاثیر قرار دهید.

– قابلیت اعمال دکوراسیون باب سلیقه تان در رستوران با بازه گسترده ای از انتخاب ها و عناصر متعدد وجود دارد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دانلود بازی جنگ دزدان دریایی: کشتی های خلیجی Pirate Battles: Corsairs Bay v0.9.29 اندروید – همراه دی
چهار شنبه 19 / 5 / 1394 ساعت 17:4 | بازدید : 467 | نوشته ‌شده به دست mehrshad | ( نظرات )

اجرا بازی فقط به صورت آنلاین

Pirate Battles: Corsairs Bay تمام حیله های دزد دریایی خود استفاده کنید و استراتژی مختص خود را برای ساخت یک ناوگان قدرتمند به کار ببرید. دشمنان قدرتمند خود را وادار به عقب نشینی کرده و امپراطوری دزدان دریایی رسوخ ناپذیر خود را در خلیج پر از غنایم بازی پایه گذاری کنید. سپس به تماشا بنشینید و نظاره گر دشمنان خود ، در حال فرار به سمت اقیانوس باشید.

دوستان فیسبوکی خود را برای مشارکت در نبرد های حماسی بازی به عنوان متحد و یا دشمن دعوت کرده تا به نبرد بی پایان و افسانه ای بازی ملحق شوند. در این بازی شما نیازمند تمامی هوش و استعداد دزدی خود هستید. هیولا ها و چالش های دیگر با صبر پیشه کردن سعی در فریبتان خواهند داشت به آن ها اجازه ندهید شما را گول زنند!

تمام سعی خود را در پاسداری از غنایم به دست آمده خود به کار ببرید و حواستان را جمع کنید تا در فرصت مناسب غنایم جنگی دشمنان خود را با زیرکی تمام بربایید. شما و هم قطارانتان با بیش از ۶ نوع کشتی و ۴ شیوه جنگی مختلف به همراه ۱۰۰ مرحله گوناگون در بازی مواجه خواهید که خواب و خوراک را از شما می گیرد!

در جنگ های دزدان دریایی جایی برای افراد ضعیف النفس وجود ندارد شخص دریا ندیده ای در میان ما وجود ندارد.

با ارتقا توانایی ها و اسکیل های خود قدرتتان را بالا برده و آن را در میان مبارزان دزد خود تقسیم کنید. با هوشیاری نگاه کنید ای ملوانان کهنه کار! این بازی مهیج و جذاب را از دست ندهید.

ویژگی های اصلی بازی :

– یک بازی مالتی پلیر استراتژیکی که تعیین کننده داستان و سرنوشت آن شما هستید

– امکان دعوت کردن مخاطبان فیسبوکی شما به عنوان متحد و یا دشمن

– ۴ شیوه جنگی به همراه ۶ نوع از کشتی های دزدان دریایی

– بیش از ۱۰۰ مرحله متنوع به همراه غنایم موجود در هر یک

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دانلود بازی پینبال مردگان متحرک The Walking Dead Pinball v1.0.3 اندروید
چهار شنبه 19 / 5 / 1394 ساعت 17:1 | بازدید : 454 | نوشته ‌شده به دست mehrshad | ( نظرات )

حتما شما هم با بازی The Walking Dead که چندی پیش هر دو فصل آن برای اندروید منتشر شد آشنایی دارید. حال سه استدیوی سازنده بازی تصمیم گرفتند که یک نسخه پینبال از این بازی را نیز منتشر کنند. استادان ساخت بازی پینبال در استدیوی Zen Studios با Telltale Games و رابرت کرکمن نویسنده رمان این بازی با یکدیگر همکاری کردند و تا یک بازی خارق العاده و بسیار جدید در سبک بازی پینبال که بر روی میز صورت می گیرد را ایجاد کنند. بازی تمام ارکان یک بازی پینبال را همراه با شخصیت های واکینگ دد ترکیب کرده است و مخلوطی شگفت آور از این دو سبک بازی را بوجود آورده است. از جمله این که موانع بازی این بار زامبی ها خواهند بود که باید از آن ها اجتناب کنید.

ویژگی های بازی:

–  موقعیت های برگرفته شده از بازی اصلی از جمله قطار و برج ساعت

– صدا های اصلی از شخصیت های بازی

– وجود مرکز ماموریت در انتخاب بازیکن در حالت بقا

– وجود لی ، کلمنتاین و زامبی های متحرک به عنوان شخصیت های سه بعدی


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0